Wednesday, October 14, 2009

Another Fimo Pendant

I made this some time ago and love it. But... when I was making it I was not really thinking about how am I going to put the wire through. Once it was baked that was, of course, impossible. I was thinking about adding some more polymer clay at both ends when Kitty kindly sold me some buna cord and o-rings, which worked perfectly. Just few more silly beads and it will be done. Thanks Kitty!

Tole sem naredila že nekaj časa nazaj. Med delom seveda nisem kaj dosti razmišljala o tem, kako bom skozi obstoječo luknjico, ki teče sicer po celi dolžini kače, vstavila žico ali vrvico. Ko je bila zadeva spečena, je bilo to čisto nemogoče. To bi lahko sicer rešila z dodatkom fima na obeh koncih, pa se kar nisem spravila k temu. In me je rešila Kitty, ki mi je prijazno odstopila nekaj metrov buna corda in o-ringov (ki sem jih takoj potem še dodatno kupila v malo večji količini, ker so mi silno všeč in prav fino pašejo na razne obeske). Dodam le še nekaj bunkic in ogrlica bo končno končana. Hvala Kitty!





10 comments:

Renata said...

Krasne barve in dobro si tole zaključila z buna vrvico in o-ringi. Verjamem, da je čisto nemogoče napeljati karkoli po teh ovinkih :-)

Hali said...

Uuauu kakšne barve, super si se spomnila na buna cord vrvico!

K said...

Uf uf uf, kako je perfektna! Jaz sploh ne pridem do tega, da bi kaj sfimala, zdaj me že prav jezi, kako nimam par ur časa skupaj :)

Marija - Marička said...

Takšne kače okoli vratu se verjetno nobena ne bi branila. Sem pa tudi sama takoj pomislila na to, kako za vraga ti je uspelo vrvico skozi napeljati :) - še dobro, da si napisala, ker drugače bi se s tem še dolgo obremenjevala :p
Res čudovito!

M. Céu Fernandes said...

Hi there,
Very original and beautiful! Congrats!
Take care.
M. Céu

Sonja said...

Super barve in zanimiva oblika.
Tale vrvica je pa tudi meni všeč :) in različno veliki krogci naredijo res lep zaključek.

Nena said...

super si rešila zadevo.če ne bi povedala bi mislila da je bilo tako mišljeno :)

McCrafty /Klavdija said...

kakšen fajn črviček .)

moi said...

Srečnega pa zdravega! Verjamem, da še ustvarjaš in škoda, da nič kaj dosti ne objaviš.

Pri meni te čaka nagrada.

Pozdravček, moi

Fabi said...

Que preciosidad !!!!, Original !!!