Thursday, October 08, 2009

No Title

Saj ne morem verjet, da je že skoraj del oktobra mimo! Pa tako dober namen sem imela narediti cel kup stvari takoj po koncu počitnic. Po planih bi morala imeti že narejenih vsaj 100 (no ja, malo pretiravam) novoletnih voščilnic, da me ne bo potem spet čas preganjal, pa se kar nekako ne spravim k delu. Novo leto se mi zdi še tako daleč :). Pa polno glavo idej za fimo imam že od spomladi dalje, pa se kar ne spravim k delu. Ahhh ja...
Da ne bo tale blog tako sameval, še tri poletne ogrlice. No ja, zdaj so že jesenske; saj barve so kar prave :).




5 comments:

Nena said...

o kaj so dobre

Hali said...

Vsi smo an isti ladji ( to s čestitkami in idejami mi je jako, jako znano), ampak saj potem vse nekako "rata", ane? Luštne spiralice si anredila!

Maja said...

Sem te res že pogrešala! Načrti so pa z realnostjo itak zmeri skregani!
Všeč mi je, kako si skombinirala spirale, sploh pri prvih mi je všeč barvna kombinacija.

maria vinagre said...

Trés, trés jolie...bisous.

Siret said...

They do look yummy :D.Beautiful!