Wednesday, September 15, 2010

Delovna miza / My working space

Na balkonu imam že nekaj časa svojo delavnico. Dve precej veliki mizi, veliko potencialne delovne površine. Kako uspem vedno navleči na kup toliko stvari, da mi na koncu ostane približno 10x10 cm prostora za delo???

****************

My balcony became my working place. There I have two quite big tables and a lot of potential working space. I just don't understand... how I always manage to pile so much stuff on tables that I end up with about 10x10 cm space to work on???


10 comments:

moi said...

O, nič lažjega ;) Sama imam podoben problem in samo malo prestavim kako stvar, da si povečam maneverski prostor. Sicer pa imaš zelo urejeno mizo ;)

Renata said...

Meni uspe imet malo več prostora samo zato, ker imam večjo keramično ploščico za podlago :-) Zato pa imam še bolj nastlano vse naokrog, po stolih in po tleh, a vse na dohvat ruke. Povrh vsega se vse, kadar pač se, dogaja v kuhinji na mizi ... zadnje čase bolj poredko :-(

p.s. mi je všeč, kar vidim na ploščici. Zgleda kot transfer ...

Maja said...

Se zelo identificiram! Sem mojstrica odmikanja (ne pospravljanja!) stvari! Sicer pa je fino videti vse pol izdelke na tvoji mizi in premišljevati, kaj bo nastalo iz njih.

Roberta said...

Renata, imam tud jaz spodaj večjo keramično al marmorno ploščo (tisto rjavo pod belo ploščico), ki naj bi bila moja osnovna delovna površina :), pa nič ne pomaga :)

inka said...

Pod pojem delovna miza si predstavljam točno tole kar je na sliki.

Kate said...

Oh, to pa res ni težko, da ostaneš brez prostora :) Kadar imaš veliko, sigurno nič ne delaš :) Ampak me tolaži, da nisem edina, ki se vedno sproti sprašujem "le kako mi to uspe?".

Dušan said...

a misliš da se te bo kdo usmilil , pa pospravt pršu :P ha ha
smo vsi isti veš :)

Gabriele Agustini said...

Your work-table looks like fun!!
Very 'creative'. :)
It's my first visit here and I really like your blog!
Thanks for sharing,
gabriele

MANJA said...

poznam ta občutek! :)
tudi jaz bom kmalu rabila prizidek! :))

veliko ustvarjalnih dni!

beta james said...

what is onthe table - reflected how very creative you are.
love this blog !