Thursday, August 25, 2005

Pozdravljeni!

Pa naj bo tule se slovenski pozdrav :). Bom poskusila pisat kar dvojezicno, da ne bo kje kdo uzaljen. Torej, ime mi je Roberta in tukaj sem zato, ker so mi vsec blogi umetnikov na netu. Odlocila sem se, da tudi jaz poskusim tukaj predstavit napredek pri mojem ustvarjanju in nove stvari, ki jih naredim. To naj bi bil nekaksen dnevnik mojega ustvarjanja :).

Ker sem samohranilka (ni mi vsec ta beseda, se mi zdi da ima tako precej negativen prizvok!!) nimam toliko prostega casa, kot bi si ga zelela. Dnevi so vedno prekratki; vseeno najdem cas, ki ga posvetim svojim najljubsim hobijem... in to je ustvarjanje. Zadnje case sem ogromno delala iz Fimo mase, predvsem nakit, v zadnjem casu pa sem odkrila perlice in izdelovanje nakita iz zice, kristalckov, perlic,... Zanimivo in siroko podrocje z neomejenimi moznostmi za ustvarjanje. Nizanje perlic vzame veliko casa, sploh takemu zacetniku kot sem jaz, je pa zato koncni izdelek lahko krasen.

Hcerka je sla na morje za nekaj dni, kar pomeni, da ima mati prost cas... kar pomeni, da bo spet na vrsti... ustvarjanje!! Juhuhu!!

1 comment:

ursa said...

Pomojem sem ravnokar nagazila na blog, ki bo eden mojih najljubših na si.blog (sam ne prekmal nehat pisat!). Pa ljudje, ki ti puščajo komentarje, so tud zanimivi, tako da si za povrh še super okno v svet.

Če se ti bo kdaj ljubilo kakšen how to naredit, bi mi blo zlo zanimivo po korakih sledit nastajanju kakšne tvoje nove umetnije.

Kar se pa tiče cyber love stories that end sooner than we want them to - been there, done that. Malo žalovanja, malo zavaravanja notranjega neprijatelja z drugimi stvarmi, malo gledanja, kako trava raste, pa začne počasi it na bolje.

(sam ne nehat pisat, a prav? Sem te glih komaj našla, pa bi še :) )