Monday, September 10, 2012

Sobotno poročilo - sejem v parku Tabor

No, pa je za mano prvi sejemski dan. Upam, da ni zadnji, pravzaprav zagotovo ni, ker mi je bilo strašno všeč, čeprav je bilo obiskovalcev bore malo. Kljub temu sva s Kitty preživeli imeniten dan v dobri družbi drugih ustvarjalcev in obiskovalcev. Hvala vsem, ki ste naju prišli pozdravit in tudi vsem, ki ste kaj kupili :). Se vidimo na naslednjem sejmu :).
Nekaj foto utrinkov: 
 Takole je zgledal moj razstavni kotiček


In najina skupna miza... seveda sva si jo delili.




Moje tri najljubše obiskovalke (mami, Nina in stara mama)

Mirjana, moja nadomestna prodajalka (poleg Kitty in Nine)

Tudi Kate je prišla pogledat, kako nama gre :)

Pa še pogled na park - kot je videti tudi na sliki, pretirane gneče (žal) ni bilo... pa kdaj drugič :).


5 comments:

moi said...

Sem že na FBju občudovala tvojo (no, vajino) stojnico. Krasni izdelki, škoda, da ni bilo večje gneče.
Če bi bila bližje, bi vaju prišla pogledat.

Gourmet forever said...

Krasna stojnica! Smo pa verjetno vsi hoteli izkoristiti tak vikend za kak izlet - pridemo pa drugič...

Andreja said...

Lepa stojnica.Verjamem da sta uživali, tam je že okolje temu namenjeno. Če ne drugega sta se sigurno naklepetali.

Čarobna hišica said...

Res je bila stojnica prečudovita ... posamezni inserti so bili zelo iznajdljivo izvedeni tako na eni kot na drugi strani stojnice ;o)... in vsi tisti koščki, ki so bili razgrnjeni po celotnem pultu ... fajn je blo ... še en moj košček se vidi, da sem bila res prisotna ... ;o)

Anonymous said...

Resnična pohvala vajini stojnici. Vajini izdelki so ročno delo in unikati, kar pa za večino ostalega razstavlenega nakita ne morem reči.