Monday, May 16, 2011

Fimo / polymer clay flower garden 2

Moj vrtiček se je še malo razrasel. Že prejšnji teden sem spekla tele zadnje rožice, iz nekaterih celo sestavila ogrlice, vse skupaj pa zdaj čaka na moj čas in pripravljenost, da jih naprej obdelam. (Posamezne slikice lahko pogledate na flickr-u).


Prejšnji vikend sem v glavnem poležavala - nekaj me je ščipalo v križu, in ker sem že enkrat dala skozi močno hudo boleč križ (mogoče veste, pa upam, da vendarle ne, kako je, ko porabiš eno uro, da se iz kavča po vseh štirih priplaziš do wcja), si tega res ne želim še enkrat. Moram potrkat, sicer je čisto ok in me že dolgo ni bolelo, zdaj je pa verjetno tistih nekaj dodatnih zimskih kil, ki jih še vedno nosim s seboj, naredilo svoje. Glede na to, da je poletje že tako rekoč tukaj, je zdaj res skrajni čas, da jim napovem vojno in se jih nekako znebim :).

Tedni minejo, kot bi mignil - služba vsak dan, šola 2 popoldneva na teden že od oktobra, pa občasno malo učenja, Ninino jahanje ter moj tek in sprehodi po hipodromu 2x na teden, ko jo hodim iskat, pa seveda še moj Borut, sestavljanje ogrlic, pa Blue (naš cucek) in sem in tja kakšno gospodinjsko opravilo... in je kar naenkrat petek - potem pa spet takoj ponedeljek :).

Ta vikend sem si pripravila vse potrebno, da pripravim obljubljeni tutorial za bučkaste bunkice - pa ni bilo prave svetlobe za slikanje, računalnik oziroma program za gledanje slik direktno na monitorju me je znerviral do konca, ker ni prepoznal fotoaparata, ko ga pa je, pa ni zajel slike, tako kot bi moral in ko bi vse skupaj mogoče nekako delalo, je bila že čisto tema... skratka, cel kup tehničnih problemov mi je vzel voljo, da dokončam začeto. Bo treba počakat na naslednji vikend :).

Lep teden vsem!

11 comments:

ankh said...

Kakšne eksotične rožice! Res lepe.
Zadnjih par let mi da križ mir, na srečo...

helena said...

Joj, kako so lepe, kot bi jih nabrala na kakšnem tihomorskem otoku. Noro lepe!!!!

Maja said...

Hudo! Res prava eksotika!

Kristina said...

Prečudovite so, komaj čakam ogrlic.

Roberta said...

Hvala, dekleta!

Nekaj ogrlic sem že sestavila... velikoooo bunkic in te rožice, sem kar zadovoljna. Slikce sledijo... :)

Iris Mishly said...

They are all so colorful and beautiful!

Rada Danilovic said...

Prelepo!Dugo sam bila na tvom blogu...baš sam uživala u tvojim svakoraznim kreacijama : )

Hali said...

Kakšne lepotice...prava mavrica barv in oblik!

Jana said...

Čudovit in barvit vrtiček. Nekaj v tem smislu, bi imela jaz pred hišo. :) :)

Dušan said...

enkrane barve , kapo dol

ja boga Roberta , pismo hitro pridi k sebi, je zadnji čas da gremo na Zbiljsko jezero, kva misliš

Anonymous said...

kreativno in lepo!