Wednesday, August 25, 2010

Swirl Disks / Igračkanje z ekstruderjem III.



Pa še zadnja iz te serije... sem se že malo naveličala :). Slike niso ravno najboljše, vsaj kar se barv tiče - fotoaparat mi nekam čudno prikaže rdečo, čisto preveč intenzivno in kričeče in ubije vse ostale barve; bi morala vse sorte stvari na fotoaparatu prenastavit, pa se mi seveda ni dalo.

Hmm, česa naj se pa zdaj lotim? Trenutno imam v delu en predalniček, par škatel, pa cel kup pol-izdelkov za zbrusit, spolirat in dokončat. Počasi bo treba začet kakšna božično/novoletna darilca pripravljat, uhhhh, pa novoletne voščilnice. Kakšne barve bodo letos voščilnice?? :)


15 comments:

M. Céu Fernandes said...

Hey girl!
You have wonderful pieces! I love this tecnique! The swirls are lovely! I also loved the pumpkins!
They are so cute!
Maybe one day we can make a swap in case you are interested.
Have a lovely week!
Big hug,
Maria

K said...

Če je soditi po letos prevladujoči barvi - turkizne :D

moi said...

Ko, pa saj drugega ni za pričakovat od tebe ;)

moi said...

Ha, zdaj sem šele vidla, da mi prvega dela ni niti zapisalo ;)

torej:
Krasno! Pa saj drugega ni za pričakovat od tebe ;)

Hali said...

Mhmhm vsaka serija je lepša :-)
Jap čestitke, darilca, pazi še jesen je vmes :-)

Renata said...

Ne bom se več ponavljala, gledam in občudujem!

Pa ne me strašit že z voščilnicami, do decembra je ja še ceeelaaaa večnost. Ali pač ne?? ... :-)

Andreja said...

Lepotička :-))
Ne vem sicer kako izgleda v resnici, ampak meni je taka barva všeč!

Damjana Ž. said...

Ravno smo se navdušile ti pa že menjaš "temo"? :)))

Krasna je tudi ta.

O novoletnih voščilnicah pa nočem definitivno še nobene rečt!

McCrafty /Klavdija said...

Takšne hudo znaš pa samo ti skup spravit...prekrasno!

twizzy said...

wonderful!!really nice...congrats ;)

Andreja said...

Uau super. Tudi barve meni izgledajo čisto ok. Sedaj si pa res moram omisliti ta čudežni ekstruder in poskusiti še kaj v tej smeri.

eda said...

Predivan nakit!! Lijep pozdrav iz Splita..

Jana said...

ha, ha, ha...ravno pred 20 min sem se hecala v službi, če ima že kdo kakšne plane za Novo leto. :) To je še vse takooo daleč...

Čudovita ogrlica! Ti swirli so res nekaj posebnega.

iris-irena said...

bom kar skupaj pokomentirala vse tvoje čudovite stvaritve.
večkrat si ogledam tvoj blog, manj komentiram, tokrat pohvalim za naprej in nazaj.
res prava paša za oči.
lp
iris

Fabi said...

Fabuloso !!!!, perfecta combinacion de colores. Felicidades !!!!
Besitos