Tuesday, February 14, 2012

Valentinov swap na Izdelovalnici

Na Izdelovalnici smo ravnokar zaključile prvi swap, izdelovali smo obeske na temo Valentinovo, kar pomeni, jasno, srčke. :) Tole je moj prispevek. Že zadnjič sem za novoletno darilce izdelala enako obliko obeska, pa bom gotovo še kakšnega, mi je všeč, ker je dvostranski in se da uporabit takorekoč katerokoli tehniko. Takoj, ko bo malo več časa, se lotim izdelat enega zase, ga namreč še nimam :).

Slikice ostalih srčkastih izdelkov si lahko ogledate tukaj, ste pa vabljeni, da se nam pridružite pri naslednji izmenjavi.

P.S. Danes sem postala srečna lastnica prečudovitega novega obeska, ki ga je izdelala Jana... pogledate ga lahko tukaj.




2 comments:

Metuljčica said...

Spet prečudovito, kot vedno.

Jana said...

Uau, čudovit je! Še posebej mi je všeč ta ideja 2 v 1.


Me veseli, da ti je moj srček všeč. Topel objem. :)