Tuesday, December 14, 2010

Ustvarjamo novoletno vzdušje / Christmas spirit

Novoletna smrečica je postavljena, lučke že utripajo, stanovanje je že precej okrancljano, malo pa še bo v prihodnjih dneh, medena hiša je že skoraj čisto dokončana, čeprav je tule le slika začetka gradnje... ampak za zdaj le toliko, končni izdelek pokažem enkrat v bližnji prihodnosti, ko bo izdelana do konca z vsemi okraski vred. Še eno leto se neizbežno bliža koncu in zame se že začenja čas, ko razmišljam o tem, kakšno je bilo, katere od začrtanih ciljev sem dosegla in katerih nisem, kaj bi lahko bolje ali več naredila, kaj bi naredila drugače, in seveda o tem, kaj nam bo prineslo prihodnje leto. Ampak o tem kdaj drugič... Lep večer!


6 comments:

Uršula said...

iiii lepa smrečica. pa medena hišica v nastajanju. jaz ne bom tako pridna. sem pa začela včeraj s peko kekskov. kar se tiče decemberski misli, mi gre po glavi to, kar si napisala - kaj se je zgodilo, kaj se ni, kaj se bo pa plani za drugo leto ...
en LP od mene

Renata said...

Wow, si pa pridna. Prav prijetno vzdušje si pričarala še na blogu. Hiška v nastajanju bo očitno prava graščina :-)

K said...

Kakšna graščina, ste si pa zadale projekt!

Hali said...

UAUUU tole je pa velika hiša.Super smrečica!

Anonymous said...

kje pa je zdej ta hiška, ki ste si jo zadale???

Dušan said...

bom jaz tole kar prišel pogledat :)