Wednesday, May 12, 2010

Naslovi mi ne grejo zadnje čase

Dan!

Kakšen lep dan se je naredil po zoprnem deževnem dopoldnevu. Glava me sicer boli že drugi dan zapored, ampak se tolažim s tem, da bo minilo. Sprehod z Blue ter posedanje in klepetanje s prijateljicami pred blokom malo omili bolečino :).

Včeraj sva z Nino dobrih pet ur preždeli v čakalnici dermatološke klinike. Za znoret, kako so neorganizirani. Prav nič čudnega, da so čakalne dobe tako dolge. Saj ne rečem, da ne delajo. Ves čas nekaj tekajo naokoli in nekaj počnejo, ampak zdi se mi, da je v osnovi vse skupaj močno zgrešeno. Zdravniki pišejo vse na roke, od opisa spremembe na koži do domačih razmer, diagnoze in zdravljena. Po zadnjem pogovoru z zdravnico in postavljeni diagnozi sva več kot eno uro čakali, da so nama dali tisti na roke popisan list in recept. Za crknit! Z reorganizacijo dela bi se v našem zdravstvu marsikaj lahko spremenilo, in to na boljše.

V glavnem, z Nino je vse ok. V četrtek je na uri jahanja padla s konja in sva se šli v petek za vsak slučaj pokazat k zdravnici. In ko sva bili ravno tam, ji je pogledala še neko čudno vnetje okrog ušesne mečice, ki se je kakšnih 10 dni počasi širilo kljub mazanju z raznimi žavbicami. Tako sva šli včeraj na dermatološko z diagnozo "sum na mikrosporijo" in na srečo odšli domov z diagnozo "navadno bakterijsko vnetje". Na srečo pravim zato, ker bi v naši hiši mikrosporija znala biti precejšen problem. Poleg psa imamo namreč še dve podgani in hrčka (pa še kopensko želvo in cel kup rib) in lahko si predstavljam, v kakšnem začaranem krogu bi se lahko znašli.

Zadnjih par dni se ubadam z mešanjem barv fimo mase, vmes pa nastanejo še kakšne bunkice in podobno. Pladenj je že poln, jutri bo dan za peko! :)

Lp!

7 comments:

Ana @ Ana na S said...

A ti imaš tudi težave z naslovi? Jaz jih imam stalno in nikoli ne vem kako naj kaj napišem, pa potem ostanem kar pri preprostem :) Samo sem še vseeno nezadovoljna :D

Glede čakalnih vrst. Poznam to... Danes sem bila pa jaz neuspešna s klicarjenjem v zdravstveni dom in jih nikakor nisem dobila (po 6ih urah klicanja!!!). Jutri grem v boj!

Hali said...

Super za Nino!O zdravstvu in čakanju človek ne bi izgubljal besed, sploh če imaš pri hiši 2 mlada športnika, poškodbe so pogoste, prav tako čakanej na raznih urgencah in kirurgijah :-(
Mhmhm komaj čakam, d atele delčke sestaviš v celoto :-), ker so že zdaj prekrasni!

Renata said...

Super namešane poli barve! Tista koralno paradižnikovo rdeča mi je sploh všeč, pa ostale so tudi fantastične. Bunkice so krasnih oblik in komaj čakam, da vidim, kako jih boš sestavila v celoto. res so lepe!

Pa super, da je z Nino vse OK! To nekako odtehta čakanje.

K said...

Fino, da je samo "navadno vnetje". Še bolje bo, ko ga ne bo več :)
Kakšne lušne oblike bunkic, barve so pa sploh super, tako pisane.

Maja said...

Jaz imam pa ravno obratne težave: grejo mi samo naslovi, vsebine pa ni in ni... Temle bi rekla "United colors of Hokaido" - oblika me namreč spominja na hokaido buče.
Kar se ba zdravnikov in zdravstva tiče se mi pa zdi, da smo še v času srednjeveških lazaretov...

Fabi said...

¡Maravillosas creaciones!
Te he dejado varios premios en mi blog.
Un abrazo.

Anonymous said...

zelo lepo!

http://imaginarybeing.wordpress.com/