Wednesday, June 08, 2011

Filigranski poli - Filigran polymer clay



Takele stvari delam, kadar imam bolj malo časa. Kar še posebej velja za zadnji mesec. In mi paše, da se osredotočim na drobnarije, malo prezračim glavo in še kaj lepega ustvarim. Obeskoma in prstanu slika dela krivico! :)

Zdaj sem odkrila še amigurumi. Koliko časa me bo držalo, pojma nimam; en medvedek je končan, mi ga je že Nina zaplenila, drugi je v nastajanju, idej je še polno. Če ne drugače, mislim da bo to imenitna zaposlitev v času dopustov! Več o tem pa... ja, seveda... kdaj drugič, zdaj se mi že mudi v službo :).

Lep dan!

6 comments:

Vladuška said...

Lepa obeski in prstan. Amigurumi je res ena taka lušna zadeva in neverjetno kaj vse se da nakvačkati. Izpod tvojih rok bo sigurno kaj odličnega.

McCrafty /Klavdija said...

UAUUUUU! Česa se vse ti ne lotioš....komaj čakam slike :)

Simona said...

Taki izdelki nastajajo kadar imaš malo časa? Saj se hecaš, kajne?

Hali said...

Ja tudi mene ti filigranski posli pomirijo, čeprav vzamejo veliko časa. Zanimivo ne? Kasni so.In frajerka, česa se vse ne lotiš...

Roberta said...

Hvala!
Simona, posamezen kos vzame kar veliko časa. Kadar ga nimam, delam po delčkih... eno rožico, pa spet eno; samo da nekaj delam :)

Amigurumiji so pa tolk kjut!!! (Vsaj tisti na slikcah, moji še ne!)

helena said...

Kaj vse bi nastalo, če bi imela več časa..... ne se hecat, to kar si naredila je krasno.